Incydent 148 :: Motory na szlaku na kudłacze
Data incydentu: Nov. 22, 2009
Dodano: 2009-11-22 21:24
Zgłaszający: darekc Wyślij wiadomość
Typ terenu: Las Państwowy
Incydent na innych mapach: Mapa Lasów Państwowych, Zumi.pl, Geoportal.gov.pl (Regulamin Geoportalu)
Opis
5 motorów minęło nas na czerwonym szlaku przed schroniskiem na kudłaczach, pierwsze dwa jechały "spokojnie" natomiast pozostałe trzy omal nie rozjechały turystów znajdujących sie na szlaku, o zmniejszeniu prędkości nie było mowy.
Zdjecia
Lokalizacja
Obszary Specjalnej Ochrony Ptaków
Parki Narodowe - poligony z zielonym
Specjalne Obszary Ochrony Siedlisk
Parki Krajobrazowe (w weryfikacji)
Rezerwaty
Skomentuj
Komentarze obsługują składnię Wiki Creole.
-
~David#22 2010.03.31 20:29 [83.29.152.*]
http://www.allegro.pl/Dzięki za foteczke:) musimy się jeszcze kiedyś spotkać gdzieś w lesie to zrobicie mi fotkę:)
Nie dacie nam rady, spacerujcie dalej po tych lasach ale pamiętajcie że my po nich kochamy śmigać!! Pozdro dla Motocross_owców i quad-owców!:)
-
~STOP wandalom 2010.04.03 21:14 [83.238.146.*]
David 22, ty i twoi kompani jesteście wandalami i przestępcami, skończycie w więzieniach, to tylko kwestia czasu.
-
~David#22 2010.04.05 17:09 [83.29.143.*]
http://www.allegro.pl/Dzięki za komplement:)
Musieli byście nas pierwsze złapać żeby wsadzić do więzienia! ale sobie chyba nie poradzicie z nami..
-
~MarcelCR 2010.05.18 17:21 [79.163.181.*]
Tak samo my powinnismy mieć prawo jeździć jak wy spacerować! Gdzie mamy jeździć??? Złóżcie skargi.. Niech nam zrobią tory i wydziela lasy gdzie można bedzie jeździć...
-
~A 2010.05.18 20:21 [83.11.152.*]
@MarcelCR:
To, gdzie macie jeździć jest generalnie waszym problemem, skoro nie masz gdzie jeździć, to po co kupowałeś quada?Nie "zróbcie nam" tylko sami zadbajcie o odpowiednie regulacje, a do tego czasu - won z lasu!
-
~STOP wandalom 2010.05.18 20:40 [81.219.90.*]
Won z lasu to po pierwsze, a jak się dziwisz, marcel, dlaczego, to wysil się trochę i przeczytaj, ty i twoi kompani, przepisy! W tym serwisie tłumaczy się takim jak wy kawa na ławę i nie dociera? Wysil mózg, udowodnij, że masz mózg! Przeczytaj przepisy, prawo o lasach, o ochronie przyrody, prawo wodne, przeczytaj jak szkodzicie przyrodzie .... udowodnij, że prócz quada masz też mózg ..... trudne, co?
A tak w ogóle to, to dlaczego wy macie "dostawać" tereny do jeżdżenia po lasach????????? Zaznaczam, mokradła, torfowiska, rzeki to tak samo nie są tereny do waszego upalactwa .....
-
~Adam 2010.05.19 11:23 [194.202.236.*]
Marcel, zdradz mi prosze ile masz lat?
Jesli cala Twoja postawa zyciowa polega na "dajcie mi" to martwie sie o Ciebie. Do pracy pojdziesz tez z nastawieniem "daj"?
Tez mam swoje hobby (zwiazane z lotnictwem), naleze do stowarzyszenia, place skladki. Jako stowarzyszenie dzierzawimy kawalek laki, zakupionym ze skladek sprzetem wyrownalismy i kosimy trawe. I czasem mamy gosci co nam ja zryja. Jakbysmy siedzieli i czekali ze nam cos ktos da... to bysmy tak siedzieli i siedzieli i mogli juz robic za placzki pogrzebowe.
-
~David #22 2010.05.19 19:41 [83.29.152.*]
http://www.allegro.pl/Jezdziliśmy i jezdzić będziemy po lasach!!:) Nie chce być złośliwy ale kocham jezdzić i po lesie również!
Skończę jezdzić wtedy jak będę kaleką, a tak to nie odbierzecie mi mojej pasji.
Pozdrawiam-
vijet
vijet
2011.05.30 20:28 [46.112.48.*]
Nie chcę być aż taki brutalny, ale z obecnym stanem Twojego umysłu prędzej czy później w najlepszym wypadku zostaniesz kaleką. Masz tylko jedno wyjście, które ustrzeże Cię przed tragedią ---> zmądrzeć.
-
-
~Barbara 2010.05.20 00:00 [81.219.90.*]
@David#22
Z Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej:
2. Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych.
Realizując swoją pasję poprzez jeżdżenie po lasach i innych miejscach cennych przyrodniczo nie szanujesz i naruszasz wolność i prawa innych ludzi, że nie wspomnę o łamaniu ogromnej liczby przepisów prawa - o lasach, o ochronie przyrody, prawa wodnego, prawa o ruchu drogowym i Kodeksu Wykroczeń.
Przeczytaj to i zastanów się
http://www.stopquadom.pl/news/article/2009/09/24/polska/A co wiesz o szkodliwości off-roadu???
http://www.stopquadom.pl/szkodliwosc/
Przeczytaj .....
-
~Barbara 2010.05.20 07:27 [150.254.210.*]
@David#22
To nie jest tak, jak piszesz, że „Jeździliśmy i jeździć będziemy po lasach!!”
Wyście ZACZELI JEŹDZIĆ PO LASACH WBREW PRZEPISOM I ZASADOM, i teraz tak samo wbrew przepisom i zasadom nadal po lasach jeździcie :-(((
A jak rozumieć zapowiedź, że „jeździć będziecie po lasach”??? Hmm, jak dotąd słyszałam, że jeździcie po lasach, a nawet po Parkach narodowych, po rezerwatach, po obszarach Natura 2000, po górach, po mokradłach, bo NIE MACIE GDZIE JEŹDZIĆ, słyszałam te nawoływania „wyznaczcie nam tory”, a tymczasem ty zapowiadasz, że BĘDZIECIE JEŹDZIĆ PO LASACH .....
To oznacza jedno - głośno i wyraźnie przyznajesz się do popełniania wykroczeń, nawet nie zdajesz sobie sprawy, że popełniasz wiele wykroczeń naraz ..... Czujesz się bezkarny, że Ciebie nie złapie policja, ani straż leśna??? Do czasu, do czasu .....U naszych południowych sąsiadów to co robisz to nie tylko wykroczenie, to przestępstwo!
To oznacza również waszą hipokryzję, hipokryzję off-roadowców - szukacie jedynie wymówek na to, że jeździcie swymi potwornie ryczącymi i niszczącymi maszynami we wszystkich tych miejscach, do których nie wolno wam wjeżdżać, a pozorna bezkarność was rozzuchwala, ale przyjdzie czas i na to, żeby ukrócić to, co nielegalne.
Do twojego oświadczenia „Skończę jeździć wtedy jak będę kaleką, a tak to nie odbierzecie mi mojej pasji”
Realizuj swoją pasję w zgodzie z zasadami życia społecznego, realizuj ją w zgodzie z wszystkimi przepisami, realizuj ją w zgodzie z Konstytucją RP, nie odbierając przy tej okazji konstytucyjnych wolności i praw innych ludzi, wówczas będziesz mógł realizować swoją pasję w zgodzie z zasadami i przepisami, wówczas masz szansę na to, że z człowieka popełniającego wiele wykroczeń staniesz się człowiekiem uczciwym, choć z ciemną, bardzo ciemną przeszłością.
-
~David #22 2010.05.20 19:34 [83.29.150.*]
http://www.allegro.pl/Tak proszę panią łamie może prawa. No i może ma pani rację z tym co napisała każdy ma pasje, pani np. może i ma pasje spacerować po lasach tak zakładam. Ale jak mam jezdzić z godnie z prawami RP jak nie mamy gdzie jezdzić, wiem że was to mało obchodzi ale taka prawda. Nikt za darmo nie wybuduje toru do jazdy na cross-ach a cross-owcy nie są tacy zorganizowani żeby się poskładać i wybudować.. Jezdzimy i szukamy nowych szlaków, tak jak wy chodzicie. Tak jezdzić będziemy dalej po lasach. Ale nie będę was "Turystów" przepraszał za to jak po jadę obok was że wam hałasuje za uszami. Czytałem artykuł na stronie nie pamiętam już nawet jaką nosiła nazwę ale była związana z przyrodą. Tam było napisane " Rozwieśmy linki po drzewach" Ja i inni cross-owcy popełniamy dużo wykroczeń jak pani pisze. No ale teraz tak, rozstawicie jakieś tam te linki po drzewach i jest duże prawdopodobieństwo że ktoś może zostać kaleką lub nawet zginąć. Troszku przesadzacie. Ale staram się was z rozumieć ale chociaż trochę zrozumcie mnie i innych zapaleńców. I nie będę miał ciemnej przeszłości tak jak pani to zasugerowała, będę się cieszył swoją przeszłością że mogłem robić to co bardzo kocham czyli latać po lasach. Pani też pewnie będzie wspominała przeszłość jak spacerowała ze znajomymi po lasach niech tylko pani wymarzę z przeszłości crossowców!:) I życzę żeby pani jeszcze długo spacerowała po lasach! Pozdrawiam
-
@David #22:
Stanowisko StopQuadom.pl w kwestii rozwieszania linek znajduje się pod adresem http://www.stopquadom.pl/news/article/2010/05/20/linki-miedzy-drzewami-nie-tedy-droga/
-
~Barbara 2010.05.21 08:16 [150.254.210.*]
@David#22
David, stanowisko serwisu STOPquadom w sprawie linek już znasz, ja się pod tym podpisuję obiema rękami.Natomiast jak chodzi o te tory dla crossowców, zajrzyj na linkowaną w tym serwisie zakładkę: "Gdzie można legalnie", dobrze?
Nie da się wymazać z pamięci wspomnień lasu, mokradła, torfowiska zrytego kołami quadów, crossów, terenówek ..... :-(
Nie da się też zapomnieć wrażeń, jakich doznajemy, gdy na pełnych obrotach przejeżdża obok nas off-roadowiec, albo gdy słychać z głębi lasu ogłuszający warkot silników ..... :-(
Nie da się pogodzić z rzeczywistością, w której ktoś uzurpuje sobie prawo do łamania prawa, łamania zasad, w imię krótkotrwałej przyjemności dla "banana na twarzy" ..... :-(
Niestety nie :-(David, ja czytam o waszych wyczynach i oglądam to, co pozostawiacie po sobie ...
Poczytaj i Ty o przyrodzie, zastanów się nad tym jak postępować, by nie niszczyć przyrody .... Już tak jest na naszej pięknej ziemi, że nie tylko my luszie mamy prawo do życia na niej, nasi "mniejsi bracia" - ptaki, ssaki, płazy, owady, rośliny, grzyby - wszystkie te organizmy mają takie samo prawo jak my do istnienia na ziemi ....
A wiele z tych organizmów jest zagrożonych, wiele z nich może niebawem zaniknąć, a przez to nasza ziemia stanie się uboższa .... Co powiesz, gdy kiedyś twoje dziecko zapyta ciebie, dlaczego nie można już spotkać żaby, czy jaszczurki???
-
~Barbara 2010.05.21 08:32 [150.254.210.*]
@David
A poza tym, troszkę przesadzasz pisząc, że „cross-owcy nie są tacy zorganizowani żeby się poskładać i wybudować” tor crossowy ... Oj, idziecie na łatwiznę ... Potraficie się skrzyknąć z całej Polski na nielegalne jazdy w obszarach Natura 2000 i innych, potraficie jeździć w niedozwolony sposób w zabronionych w miejscach, jesteście operatywni w wyszukiwaniu takich miejsc, potraficie wjechać do Parków Narodowych, Krajobrazowych i rezerwatów wbrew zakazom, stać was na zakup sprzętu, stać was na mandaty, i ty mi będziesz mówił, że „cross-owcy nie są tacy zorganizowani, żeby się poskładać i wybudować” tor crossowy ??? Nie wierzę! W to nie uwierzę nigdy!Tylko podstawowa sprawa jest taka, ZANIM zabierzecie się za budowę toru MUSICIE dopełnić wszystkiego co niezbędne, aby taki tor BYŁ LEGALNY!
Trzeba wziąć pod uwagę wszystkie przepisy, wszystkie zasady, wszystkie ważne urzędy i administracje.
Zapomnijcie o torach w obszarach chronionych, zapomnijcie o płoszeniu ptactwa w okresie lęgowym i zwierzyny wychowującej młode ... zapomnijcie o rozjeżdżaniu żab i traszek na mokradłach ..... zapomnijcie o rozjeżdżaniu storczyków, rosiczek, tłustoszy i wełnianek na torfowiskach .... zapomnijcie o podjeżdżaniu do górskich schronisk na piwo(!), czy kiełbasę .....
-
~Adam 2010.05.21 13:53 [194.202.236.*]
A moze tak troche refleksji o niszczeniu lasu i sciolki w kontekscie powodzi jaka mamy? Sciolka lesna jest najlepszym naturalnym pojemnikiem na wode. Jesli "ogolimy" gory na lyso to bedzie nas zalewalo po kazdym deszczu. A woda z gor splywa szybko!!!
Jesli ktos mysli ze przejazd kilku motorow czy quadow jest bez znaczenia (czy jakakolwiek inna nieodpowiedzialna dzialalnosc czlowieka) to zaproponuje mu historie ktora jakis czas temu przeczytalem. Alpy, las, ponizej wioska. Las byl pod ochrona poniewaz sam chronil wioske przed lawinami. I tak bylo przez lata. Az ktos zezwolil na sciecie kilku drzew na skraju lasu. Wydawalo sie ze kilka drzew nie zrobi roznicy. Okazalo sie inaczej. Te pare drzew bylo najbardziej odporne na lawiny albo rosly w takich miejscach ze rozbijaly lawine zanim ona nabrala sily. Skutek byl taki ze kolejna lawina polozyla caly las i zasypala wioske. Na nowy las trzeba bedzie troche poczekac. Pewnie tak dlugo ze stary las pamietac beda tylko starzy gorale a mlodzi zamiast ich posluchac beda woleli wskoczyc na swoje maszyny i... no i nie wiem co dalej bedzie w tej bajce, czym to sie skonczy... 8(
-
~Barbara 2010.05.23 08:51 [77.254.122.*]
Tak, tak, nie wiadomo, czym to się skończy .....
A jeśli off-roadowcy uprawiali swoje jady na wałach przeciw powodziowych albo w ich pobliżu i naruszali, uszkadzali je?????
-
~Suzuki Racing TM 2010.06.05 20:17 [83.142.176.*]
Natomiast jak chodzi o te tory dla crossowców, zajrzyj na linkowaną w tym serwisie zakładkę: "Gdzie można legalnie", dobrze?
No niepowiem...ZNACZNA ilosc torow jak na cala polske...napewno wszyscy beda dojezdzac na lawetach po "1000000km" zeby pojezdzic 2,3 h i z powrotem kolejne "1000000km",mam podobna sytuacje dlatego zwykle jezdze po lesie i zwirowniach.
-
~YZ125 2010.06.20 10:45 [79.185.41.*]
@Barbara
Niech pani połucha .. Ja popieram Davida .. To że wy chodzicie po lasach nam to zuepłnie nie przeszkasza i nie zniechęci nas do jeżdżenia po lasach . Fakt u siebie w miejscowosci mam już tor motocrossowy ale jazda po lesie jest to dla mnie jakiś typ wyluzowania sie , zapomnienia chwilowego o zyciu , jechać tylko przed siebie . Często jeździmy z ekipą po lesie i nie przestaniemy jezdzic . A tym bardziej dlatego ze wy robicie nam na złość. Takie przyslowie '' Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie '' . Jeśli zobacze jakis turystów pokazujących mi jakies znaki, robiących mi zdjęcia lub krzyczących do mnie tym bardziej dodam jeszcze więcej gazu i postaram sie zeby postał jeszcze piachem ..
-
~Barbara 2010.06.20 12:26 [77.254.178.*]
@YZ125
Po pierwsze - Zastanowiłeś się dobrze, nad co napisałeś???
Po drugie - Przeczysz temu, co piszą inni ze środowiska off-roadowców, że nie jeździliby po lesie, gdyby były tory motocrossowe ..... To jak to naprawdę z wami jest? Wygląda na to, że nie jesteście takim zgranym środowiskiem. Każdy z was mówi i postępuje tak, jak to mu jest wygodne.
A po trzecie - niezależnie od tego, co ty sobie wymyśliłeś na ten temat - jeżdżąc po lesie łamiesz prawo.
-
~David #22 2010.07.03 21:14 [83.29.143.*]
Jak bym miał gdzieś w okolicy tor to też bym po nim latał ale nie zrezygnował bym z latania po lesie. Nie którzy pragną tylko toru ale niestety jest jak jest a jak pani napisała nie jesteśmy aż tak zgrani żeby założyć tor z własnych kieszeń. Jesteśmy środowiskiem cross-owców i quad-owców nie kiedy się spotkamy w lesie machniemy sobie ręką albo staniemy pogadamy trochę i takie pierdoły. I jedziemy dalej jedna ekipa w jedną stronę a druga w drugą stronę.. I wypada tak że raz się tylko widzimy na ścieżce.. Jesteśmy tacy jak wy turyści, idziecie i nie kiedy się spotkacie na szlaku może i coś tam gadacie może i nie. Jesteśmy tacy sami choć tak różni, wy spacerujecie a my latamy:) Pozdrawiam LwG!
-
~bkoziel 2011.04.07 09:59 [83.13.232.*]
Z tą różnicą, że wy szkodzicie przyrodzie i innym ludziom a my nie.
-
-
~Zdzichu 2011.05.02 12:09 [83.21.19.*]
Nie ma co się kłócić, jeździliśmy, jeździmy i będziemy jeździć... nawet jeśli nadjedzie straż leśna, to wystarczy trochę mieć ogarnięte moto żeby uciec i tyle. A takie akcje i tak nic nie dadzą bo kto to kocha i tak będzie to robił... A jeżeli jest trochę ryzyka to jeszcze lepiej bo adrenalina bardziej uderza ;)
Pozdro Dla Ciebie Kolego ;)-
~Barbara 2011.05.02 12:46 [178.36.68.*]
@ Zdzichu
żałosny chłopaczku, myślę, że możesz zacząć już odliczać czas, kiedy skończy się to wasze ujeżdżanie połączone z ucieczkami dla wyższej adrenaliny, pamiętaj, że tego typu wypowiedzi w sieci można ścigać ....
-
~Zdzichu 2011.05.02 13:07 [83.21.19.*]
Spoko ;) za długo już w tym siedzie i wiele osób mnie tym straszyło .... W naszym regionie takie służby odpuścili sobie już ściganie, bo wiedza ze z nami nie wygrają i wola się zając złodziejami drzewa....
-
-
-
~QUADzik 2011.09.23 15:29 [212.244.232.*]
Ta Barabara to jakieś nawiedzone dziewczę, nie rozumie, że jej peplanie i tak nic nie zmieni
-
~Paweł Krzyżanowski 2011.09.23 16:11 [89.206.38.*]
@QUADzik,
Otóż mylisz się. Zmienia właśnie. Chociażby wkurza nielegalnych quadowców, a to już daje do myślenia. Nie zmieniałoby nic, gdyby Barbara siedziała cicho.
-
UnrealGoD
UnrealGoD
2011.10.31 16:00 [89.75.34.*]
Wczoraj w nocy trochę pobłądziłem w tych okolicach. Chciałem wjechać do schroniska na Kudłaczach od strony Trzemeśni ale źle skręciłem i przejechałem drogą od Śliwnika (?). Całkiem fajna droga, pokrywa się w sporej części ze szlakiem i w większości pokryta jest betonowymi płytami. Tylko w paru miejscach nie było płyt i jechało się po kamieniach.
-
UnrealGoD
UnrealGoD
2011.12.30 13:30 [89.75.34.*]
W nocy tam jechałem. To jest normalna droga, ludzie tam dojeżdżają do pól. Nawet GPS mnie kierował tamtędy.
W okolicy jest więcej szlaków turystycznych prowadzonych po drogach (nawet asfaltowych).-
Nawet GPS mnie kierował tamtędy.
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5844968,Wjechal_do_jeziora__bo_tak_go_nakierowal_GPS.html
http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=6&t=4473&start=45
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kierowco_nie_ufaj_nawigacji_gps_wlacz_myslenie_202017.html-
UnrealGoD
UnrealGoD
2012.01.03 11:19 [89.75.34.*]
Nie pojechałem tamtędy bo tak kier0wał GPS tylko dla tego że to jedyna DROGA dojazdowa do schroniska z tej strony góry. Żadnych znaków zakazu nie złamałem, jechałem po czyiś śladach, droga wyraźnie często jeżdżona. Dodatkowo w GPSie też jako droga figuruje, a tam raczej przez ostatnie lata nic się nie zmieniało na tyle żeby mapa miała być nie aktualna.
-
Dodatkowo w GPSie też jako droga figuruje
"W GPSie", a w zasadzie na mapie załadowanej do niego figuruje jakaś polilinia, ale nadal nie wynika z tego, że to droga dopuszczona do ruchu, chyba, ze załadowana mapa ma wśród metadanych o drogach np. jej typ (np. gminna, powiatowa etc.).
Z tego wynika tyle, że powoływanie się na GPS z jakąś niesprecyzowaną bliżej mapą nie prowadzi do żadnego jednoznacznego wniosku na temat legalności ruchu na tej drodze lub jej odcinkach.Według http://rdlpkrakow.gis-net.pl/ b. blisko miejsca oznaczenia incydentu zaczyna się ścieżka lub szlak zrywkowy - niestety legenda tej mapy nie jest doskonała - jednoznaczna interpretacja tych informacji też nie jest możliwa.
-
UnrealGoD
UnrealGoD
2012.01.03 12:16 [89.75.34.*]
Według http://rdlpkrakow.gis-net.pl/ b. blisko miejsca oznaczenia incydentu zaczyna się ścieżka lub szlak zrywkowy - niestety legenda tej mapy nie jest doskonała
Niedoskonała to mało powiedziane. Większość drogi którą te poprowadzony jest szlak) jest nijak nie zaznaczona. Chociaż dobre widać ją na zdjęciu satelitarnym. Jej krótki fragment który znajduje się przy płocie posesji i działek rekreacyjnych oznaczono jako szlak zrywkowy, co jest totalnie bez sensu bo tam ludzie na do swoich domków dojeżdżają. Innych dróg rolniczych przez ten las w ogóle nie zaznaczono.
dlatego też nie zamierzam się takim produktem sugerować podczas planowania wyjazdu czy decydowaniu czy wolno mi wjechać czy nie. Na trasie nie minąłem żadnego zakazu czy szlabanu.
-
-
-
-
-
Niedoskonała to mało powiedziane.
Mowa była o legendzie, nie o danych przestrzennych.Większość drogi którą te poprowadzony jest szlak) jest nijak nie zaznaczona.
Bo nie jest żadnym z obiektów wymienianych przez legendę warstwy "komunikacja"? Gdybam, nie jest to nigdzie wprost powiedziane.jako szlak zrywkowy, co jest totalnie bez sensu bo tam ludzie na do swoich domków dojeżdżają.
Pytanie, czy fakt istnienia tam (formalnie) szlaku zrywkowego wyklucza go z zastosowania do dojeżdżania do własnej posesji?Innych dróg rolniczych przez ten las w ogóle nie zaznaczono.
A co to jest droga rolnicza w sensie prawnym? Oczywiście nie przeczę, że drogi, o których piszesz są i są używane.dlatego też nie zamierzam się takim produktem sugerować podczas planowania wyjazdu czy decydowaniu czy wolno mi wjechać czy nie.
Fakt, nie jest to najłatwiejsze w obsłudze narzędzie. Dodatkowo można natrafić na informację, które nie pozwolą poprowadzić trasy, wiec lepiej a priori odrzucić to narzędzie, zakładając, że całość danych jest bezwartościowa.Na trasie nie minąłem żadnego zakazu czy szlabanu.
Nie musi go być zgodnie z obowiązującym prawem (art. 29 ustawy o lasach), by ruch na drodze nie był dozwolony.-
UnrealGoD
UnrealGoD
2012.01.03 15:39 [89.75.34.*]
Fakt, nie jest to najłatwiejsze w obsłudze narzędzie.
Łatwe czy nie, jest po prostu nie rzetelne. Drogi publiczne nie są zaznaczone w cale, co pozwala wnioskować że skoro droga przez las nie jest szlakiem zrywkowym, ścieżką czy też drogą leśną ale faktycznie istnieje to jest drogą publiczną których mapa nie wyszczególnia.Nie musi go (znaku zakazu lub szlabanu)* być zgodnie z obowiązującym prawem, by ruch na drodze nie był dozwolony.
Ja tamtędy akurat dowożę obsługę do obiektów, do których jest to droga dojazdowa.
-
-
Drogi publiczne nie są zaznaczone w cale, co pozwala wnioskować że skoro droga przez las nie jest szlakiem zrywkowym, ścieżką czy też drogą leśną ale faktycznie istnieje to jest drogą publiczną których mapa nie wyszczególnia.
Błąd logiczny. Równie dobrze można wnioskować, że formalnie żadna droga nie istnieje (czyli formalnie jest tam lity las), a to, co jest w naturze, to czyjaś samowola.
-
UnrealGoD
UnrealGoD
2012.01.06 09:03 [89.75.34.*]
Najlepsze jest to że to schronisko, do którego prowadzi tyle bitych dróg ma link do tej stronki na swojej głównej...
Komentarze obsługują składnię Wiki Creole.


















