‹‹Poprzedni Następny››   Pokaż wszystkie››

Incydent 295 :: CROSS I 2 QUADY

email Facebook TwitThis Wykop LinkedIn Digg MySpace

Od redakcji

Jak ustalono z Rzecznikiem Nadleśnictwa Gdańsk droga, przy której zaznaczono incydent jest droga leśną, nie udostępnioną dla ruchu.
W związku z pojawiającymi się komentarzami nawołującymi do rozwieszania linek między drzewami, informujemy, że redakcja StopQuadom.PL jest całkowicie przeciwna takim działaniom, ponieważ w żaden sposób nie przyczyniają się one do rozwiązania sytuacji w skali kraju, ponadto mogą doprowadzić do uszczerbku na zdrowiu bądź nawet śmierci. Oficjalne zdanie redakcji na ten temat znajdziesz tutaj.

Data incydentu: May 1, 2011
Dodano: 2011-05-01 20:16
Zgłaszający: Posejdon Wyślij wiadomość
Typ terenu: Park Krajobrazowy
Incydent na innych mapach: Mapa Lasów Państwowych, Zumi.pl, Geoportal.gov.pl (Regulamin Geoportalu)

Opis

WITAM ,SPOTKANIE NA ŁONIE NATURY Z CROSEM I 2 QUADAMI W OKOLICACH REZERWATU KACZE ŁEGI

NIC DODAC NIC UJĄĆ :)

Zdjecia

Lokalizacja

    Legenda mapy GDOŚ - formy ochrony przyrody
  • Obszary Specjalnej Ochrony Ptaków
  • Parki Narodowe - poligony z zielonym
  • Specjalne Obszary Ochrony Siedlisk
  • Parki Krajobrazowe (w weryfikacji)
  • Rezerwaty
email Facebook TwitThis Wykop LinkedIn Digg MySpace

Skomentuj

Nie będzie publikowany

Komentarze obsługują składnię Wiki Creole.

Poniższe komentarze wyrażają osobiste opinie ich autorów, a nie opinie redakcji portalu StopQuadom.PL, chyba, że pochodzą od osób wchodzących w skład redakcji. Zapoznaj się z regulaminem.
  • ~Barbara 2011.05.02 09:23 [178.36.86.*]

    Cross, czy enduro, to tak naprawdę nie jest istotne ....
    ISTOTNE JEST, GDZIE oni zostali sfotografowani, GDZIE jeździli, TO JEST WAŻNE.

    To GDZIE ONI JEŹDZILI świadczy jednoznacznie o kompletnym braku zarówno kultury, jak i poszanowania prawa przez jeżdżących tymi pojazdami.

  • ~m 2011.05.02 10:47 [77.254.147.*]

    Posejdon, świetne zdjęcia! Już mówię czemu.

    1. Popatrzcie na ten wzrok, spozierający zza przyłbicy czy jak to się tam nazywa. No wypisz-wymaluj, chłopak z miejskiego blokowiska w stroju sportowym...
    2. Gest kolesia na motorze. I to jest to, dlaczego uważam zdjęcie za świetne. Można by je wręcz, moim zdaniem, wykorzystać szerzej na tej stronie.
    Ten palec jest pokazany nam, normalnym obywatelom, którzy chcieli wypocząć w tamtym lesie, czy w innym. Jest pokazany staremu dziadkowi, który w przerwie między odwiedzaniem apteki chciał odpocząć w lesie. Jest pokazany właścicielowi firmy i sprzątaczce, którzy chcieli przyjemnie spędzić parę godzin. Jest pokazany rodzinie z dziećmi i samym dzieciom, które chciały sobie pobiegać bezpiecznie po lesie.

    Bo las przez lata służył normalnym ludziom do odpoczynku. Po czym wjechał w niego cham na motorze, pokazał palec i powiedział "ja tu teraz rządzę! nic mnie to nie obchodzi, że chcesz wypocząć, nic mnie nie obchodzi przyroda, obchodzą mnie tylko moje cztery litery. Jak ci się nie podoba, to wypierdalaj!".

    Ale z drugiej strony nie polecałbym robienia takich zdjęć w tak jawny sposób. Przykłady pokazały, że w wielu przypadkach pod kaskami kryją się łby bandytów, więc lepiej z nimi uważać, bo nigdy nie wiesz z kim masz do czynienia.

    • UnrealGoD UnrealGoD 2011.12.26 19:25 [89.75.34.*]

      Ten palec jest pokazany nam, normalnym obywatelom(...).
      A może jest on pokazywany donosicielom?

      • Redakcja StopQuadom.pl SQ bociek 2011.12.27 08:46 [95.49.201.*]

        http://sjp.pwn.pl/szukaj/donos

        Może według tej definicji autor zdjęcia rzeczywiście jest donosicielem, jeśli tylko udał się ze zdjęciami do władz. Tyle, że moim zdaniem określenie to, ze względu na polską historię ma bardzo negatywne konotacje. Jeśli rozpatrzymy szerzej tą sytuację, to zakładasz, że osoba, która zgłasza Policji fakt kradzieży, pobicia, czy innych przestępstw jest donosicielem. Można odnieść wrażenie, że sądzisz, donosicielstwo jest absolutnie zawsze i wszędzie złe.
        Chyba nie muszę przytaczać konsekwencji takiego uogólnienia.

  • ~Zdzichu 2011.05.02 11:48 [83.21.19.*]

    Na miejscu tego kolesia na DT`tce zszedłbym i temu śmiesznemu fotografowi zasadził kopala w dupala jak to Ferdziu mówi.... Inne pojazdy mogą jeździć ale już quady,crossy,enduro nie tak ?

  • ~Michał 2011.05.02 12:07 [178.36.125.*]

    Co za paranoja, czepiają się byle czego. Ileż złego robi jazda po wyjeżdżonej drodze. Zainteresujcie się lepiej, ludźmi wyrzucającymi tony śmieci do lasu, albo wjeżdżających terenówkami, żeby wyprowadzić swojego pieska. Ale wiadomo, trzeba iść na łatwiznę, bo kolesia na enduro o wiele łatwiej znaleźć.
    Wszędzie zaśmiecają i tną lasy i nic, a tu wielka tragedia bo motorem przez las przejechałem.

    Swoją drogą, jeśli tak to powinni dać zakaz wchodzenia ludzi do lasy, bo jeden wyrzucony, worek jest dla natury dużo większym obciążeniem niż jazda motorem.

    Dołączam się do gestu pana na dt'ce

    • ~Paweł Krzyżanowski 2011.05.04 15:25 [89.206.38.*]

      @Michał,

      Czemu tłumaczysz jedno zło drugim? Równie dobrze mógłbyś apelować, że zamiast czepiać się nielegalnych quadowców niech lepiej walczą z tymi którzy wypalają trawy, albo z kłusownikami, albo z tymi którzy zanieczyszczają rzeki. Otóż wszyscy jesteście tacy sami.

  • ~:D 2011.05.02 12:30 [89.228.33.*]

    Chociaż glebę użyźni kołami :D
    A co do odpoczynku to koleś odpoczywa w taki sposób ze sobie jeździ dętka po lesie bo po asfalcie nie jest tak fajnie ajak po lesie.
    Przyłączam sie do gestu PANA na Enduro !

    • ~Barbara 2011.05.02 12:49 [178.36.68.*]

      @D
      "Chociaż glebę użyźni kołami"

      Słucham? Możesz wytłumaczyć to "użyźnianie gleby kołami"????

      Może poleć swoje usługi rolnikom, jeszcze weźmiesz od nich kasę za to "użyźnianie" .....

      To są normalnie szczyty bezdennej głupoty to co wypisują ci smarkacze.

  • ~Barbara 2011.05.02 12:43 [178.36.68.*]

    @ Michał i D
    zapewne krótko żyjecie na tym świecie, a rodzice was nie nauczyli, że są przepisy i zasady, których nie należy łamać ..... skoro rodzice was tego nie nauczyli, to chociaż tutaj przeczytacie, że są rzeczy, których nie wolno robić, czy wam się to podoba, czy nie.

    Reprezentujecie żałosny poziom w swoich argumentach, nie dostrzegacie oczywistych prawd, skoro sami nie znacie, to nie raczycie przeczytać wykładni obowiązującego prawa http://www.stopquadom.pl/news/article/2009/09/24/polska/ ani nie raczycie przeczytać o szkodliwości http://www.stopquadom.pl/szkodliwosc/

    Szkoda w ogóle czasu na dyskusję z wami, ale niestety ktoś to musi wam tłumaczyć, skoro rodzice tego nie zrobili .....

    • ~m 2011.05.02 12:54 [77.254.147.*]

      No właśnie. Szkoda czasu na dyskusję i radzę ich ignorować. Tym bardziej, że komentujący wyżej zachowali się dla nas jak pożyteczni hmm... komentatorzy - potwierdzili oni wszystkie tezy, które postawiłem w komentarzu do incydentu. I które przez wielu innych szanownych Użytkowników są tutaj wznoszone.

  • ~Mr 2011.05.02 13:45 [79.185.150.*]

    Zabronicie człowiekowi przejechać przez las? Od razu przykujcie się do drogi i nie pozwólcie przejechać. Niektórzy muszą przejechać 4km szutrem, żeby do miasta dojechać, a wy nie pozwalacie, mają tunel wykopać czy w Dedala i Ikara się bawić??? Świat idzie na przód, a wy popieracie erę zabobonu.
    Popieram endurowców. A na drogach, które zostały wyznaczone leśnictwo można jeździć.

  • ~majkel 2011.05.02 13:53 [178.36.125.*]

    Co złego niby zrobili Ci ludzie? Widać ktoś tę drogę musiał już wyjeździć, bo przez chodzenie pieszo ona nie powstała.

    Oczywiście nie popieram niszczenia tego co po za drogą, lub wjazdu na dziewicze terenu, ale do cholery ludzie co jest w tym złego oprócz tego, że wy macie jakieś fobie i endurowcy to zło.

    Co z tego, że łamane jest prawo, skoro większość ludzi na codzień je łamie w różnych dziedzinach, nie mająca o tym pojęcia.

    Jak wam tak się to podoba, to róbcie zdjęcia przechodzącym na czerwonym, bo łamią prawą i ograniczają wolność drugiego czlowieka.

    Po co kupujecie meble? Przecież, żeby je wyprodukować trzeba było ściąć hektary lasu? Po co kupujecie papier? po co budujecie domy? Dlaczego jeździcie samochodami, skoro wydzielają one C02 To wszystko pochłonęło miliony hektarów lasu. Idźcie mieszkać do puszczy skoro jesteście takimi wielkimi obrońcami przyrody.

    • ~vijet 2011.05.02 15:08 [78.8.104.*]

      Wybacz, ale Twoja wypowiedź jest utrzymana w stylu "a u Was murzynów biją". Po raz kolejny mam wątpliwości, czy ktoś nie podszywa się pod miłośników off-roadu; stwierdzenie "Co z tego, że łamane jest prawo, skoro większość ludzi na codzień je łamie w różnych dziedzinach" jest jednym z bardziej idiotycznych, jakie ostatnio miałem okazję usłyszeć. Skąd tacy ludzie się biorą?...

      • ~Batman 2011.05.02 15:47 [77.65.57.*]

        Głupków nie sieją sami się rodzą, tylko potem ciężko takich odstrzelić. Na quadowców i inne tej maści wszarstwo mam jedna metodę najskuteczniejszą: linka między drzewami* i spokój, jak zleci i się połamie to się zastanowi drugi raz. Najlepiej jak zleci to linkę zwinąć i zadzwonić na policję. Złapany na gorącym uczynku, a że trochę nieruchawy? Jak się nie chce ruszać głową to nie można wsiadać na jakikolwiek pojazd, no, chyba że taczkę.

        • metoda niebezpieczna, trzeba uważać żeby nie za nisko i nie za wysoko linka wisiała, najlepiej tuż nad kołem.

  • ~kulek 2011.05.02 18:29 [83.23.0.*]

    Dla takich cymbałów, jedyną nauczką była by stalowa linka przeciągnięta w poprzek drogi.

    • ~Mr 2011.05.02 23:18 [79.185.150.*]

      Łeb sobie przeciągnij, może będziesz mądrzejszy. Taka linka stalowa może głowę urwać! Bylo kilka takich przypadków w Polsce.

  • ~Głowa 2011.05.02 19:55 [217.98.48.*]

    Jak chcesz odpowiadac za dzieciaka któremu cos sie stało dzieki twojej stalowej lince to nie radzę , a na takich debili jak ty tez są sposoby.

  • ~Zdzichu 2011.05.03 02:10 [83.21.16.*]

    Nie no ten bolec wymiata ;) Ten ziom jest moim idolem od dzisiaj ;) Od dzisiaj każdemu kto będzie mi chciał robić zdjęcie będę pokazywał właśnie takiego BOLCA ;) może i ja tu kiedyś trafie ;)

    • ~vijet 2011.05.03 09:29 [78.8.109.*]

      Powiedz proszę że masz mniej niż 17 lat, kiedy rzeczywiście tego rodzaju zachowania mogły się podobać... nie jestem w stanie uwierzyć, że starsza osoba mogłaby używać toku rozumowania, w którym gościu pokazujący środkowy palec "jest idolem".

      • ~Zdzichu 2011.05.03 11:15 [83.21.16.*]

        Jestem z roku pańskiego 93 ;) Bogatych rodziców nie mam .... A laskę mam taka, która woli ze mną jeździć niż siedzieć w lesie i podniecać się trawka czy jakaś inna złamaną gałęzią .... A tak wgl jeśli byłbym na takim pikniku i ktoś jeździł by takimi maszynami to znając życie Ja tak i jak moja dziewczyna nie mielibyśmy nic do tego, przyjechali pojeździli i sobie pojechali, nic nadzwyczajnego ;) to tak jakby wyganiać kogoś z biedronki bo za długo stoi przy jednym regale, nikogo nie zmusicie do robienia tego czego wy chcecie i tyle ....

    • ~andy 2011.05.03 10:24 [87.205.220.*]

      A ja mam pytanie do tych wszystkich miłośników jazdy po lasach:
      Czy gdybyś jeden z drugim odpoczywał ze swoją laską na kocyku chciałbyś ,żeby wokół ciebie warczały silniki , sypał się kurz ,
      chlapało na ciebie i twoją wypacykowaną lalę błoto ????????
      pomyślcie, dzieci z bogatych domów , że kiedyś pójdziecie z własnym dzieciakiem do lasu na spacer i ciekaw jestem co im pokażecie ... resztki osłon ? połamane drzewka ?
      puszki po browarach ?
      POMYŚLCIE EGOIŚCI czy chcielibyście aby po waszych ogródkach jeżdziły motocykle i quady ? USZANUJCIE to co nam jeszcze zostało ze zdegradowanego środowiska , USZANUJCIE innych ludzi jeśli chcecie by i Was szanowano

      • ~Mr 2011.05.03 11:05 [79.185.208.*]

        Ja bym chciał, bo uwielbiam ryk silników. Mi to wogule nie przeszkadza, ale wy zwykli śmiertelnicy tego nie pojmiecie nigdy. Jak by mi po ogródku jeździł to bym z nim żółwia przybił, a nie zdj robił jak wy.

      • ~... 2011.05.03 11:18 [84.38.103.*]

        Nie wyolbrzymiaj pseudo ekologu... Jak człowiek nie stoi z aparatem i nie kiwa głową na boki to nikt nikomu nie będzie robił na złość i obsypywał go piaskiem tylko spokojnie przejedzie. Z twoich "wyobrażeń" to wynika że ktoś by musiał moto kręcić obok ciebie bączki a ty byś siedział na kocyku w błocie. WIĘC NIE WYOLBRZYMIAJ.
        Las to nie twój ogródek więc wara od lasów.

        • ~andy 2011.05.03 12:07 [87.205.220.*]

          LAS może i nie jest mój , ale CZY JEST TWÓJ ???????? że możesz sobie bezkarnie jeździć ?
          KTO CI dał takie prawo????
          Napisałeś :,, Jak człowiek nie stoi z aparatem i nie kiwa głową na boki to nikt nikomu nie będzie robił na złość i obsypywał go piaskiem tylko spokojnie przejedzie"
          I WŁĄŚNIE O TO JEŻDŻENIE TU CHODZI.!!!!!!!
          A w czy Ci przeszkadza ktoś stojący z aparatem i kiwający
          głową ???
          Co ten ktoś ci zrobił ,ze musisz mu zrobić na złość ???

          • ~Zdzichu 2011.05.03 14:40 [83.21.16.*]

            A co Tobie osobiście zrobił taki koleś na motorku ? nie mowie tutaj o przyrodzie tylko co zrobił tobie jako człowiekowi ?

            • ~andy 2011.05.03 15:34 [178.37.193.*]

              Widzisz ZDZICHU to jest tak ,że przeszkadza mi ten hałas.Wyobraż sobie ,ze zdecydowanie bardziej wolę popatrzeć na ptaszki,żabki i inne robactwo-jak to nazywacie- niż na wasze wyczyny.
              Gdybym chciał spędzać czas w hałasie i zgiełku to wybrałbym się na autostradę , albo poleżał pod rurą wydechową tira wcelu zaczerpnięcia ,,świeżego" powietrza.
              Jak już wcześniej pisałem SZANUJMY SIĘ WZAJEMNIE i myślę ,ze bedzie OK. WY nie śmigacie po lasach ,nie łamiecie prawa, a zwolennicy cichego wypoczynku nie mówią o WAS złego słowa.
              Wydaje mi się to logiczne.Nazywa się to KOMPROMIS.

              • UnrealGoD UnrealGoD 2011.09.24 00:27 [89.78.187.*]

                To się nie nazywa kompromis. Tylko postawienie na swoim. Kompromisem będzie wytyczeniem szlaków dla quadów, enduro i offroadowców w tychże lasach, tak żeby było i gdzie pojeździć i gdzie podziwiać przyrodę w spokoju.
                Kompromis to właśnie jest wtedy kiedy obie strony z czegoś rezygnują.

                Bo na razie to jedni tu narzekają i chcą zakazać wszystkiego jak Kononowicz a drudzy się z was śmieją i jeżdżą jak jeździli.

                Takie krajowe realia.

                • ~Zet 2011.09.24 08:53 [95.49.203.*]

                  Kompromis to właśnie jest wtedy kiedy obie strony z czegoś rezygnują.

                  To oczywiste. To kto z czego rezygnuje. Jakieś propozycje?

                • ~Paweł Krzyżanowski 2011.09.26 13:45 [89.206.38.*]

                  @UnrealGod,

                  Ależ SQ chce wytyczenia takich szlaków. W czym więc problem. Do roboty. Zacznij/-cie załatwiać takie szlaki. Dlaczego tego nie robicie, tylko rozjeżdżacie lasy?

        • ~andy 2011.05.03 12:10 [87.205.220.*]

          I jeszcze jedno !
          Nie jestem żadnym ekologiem , ani pseudo ekologiem.
          Chcę sobie tylko w spokoju odpoczywać.

        • turystapieszy turystapieszy 2011.05.03 13:38 [91.196.213.*]

          W Polsce obowiązuje prawny zakaz wjazdu do lasu pojazdami silnikowymi. Czy język polski jest dla ciebie wystarczająco zrozumiały? Czy może jesteś ograniczony umysłowo ? Czy raczej, tak jak niejaki Zdzchu z postów powyżej jesteś zwykłym dzieciakiem ?

          • renka renka 2011.05.03 16:48 [95.40.67.*]

            Nie rozumiem nad czym ta cała dyskusja. Prawo zabrania rycia po leśnych ścieżkach tym hałasującym dziadostwem i tyle. Mają swoje tory wyznaczone, niech tam jeżdżą. Linki to oczywiście żadne rozwiązanie, ale kilka kłód w poprzek szlaku sama bym chętnie poukładała.

            I wydaje mi się, pieszy turysto, że ten cały Zdzich to jednak nie ZWYKŁY dzieciak. Zwykłe dzieciaki mają więcej rozumu.

            • ~natrix 2011.05.04 20:26 [212.87.241.*]

              Z tymi kłodami w poprzek ścieżki to świetny pomysł, który sam wykorzystuję na swoim terenie - spacer po lesie wzdłuż rozjeżdżonej ścieżki zawsze łączę z wtaszczeniem na nią w dwóch, trzech miejscach paru grubych gałęzi (tego w lesie nie brakuje), przez które raczej żaden kretyn nie przejedzie. Jeśli nawet go to nie zniechęci do dalszego dewastowania lasu, to przynajmniej mu to trochę utrudni.

              • ~kaszubas 2011.05.10 13:35 [81.219.199.*]

                ścieżka jest do przemieszczania się, kłoda na niej spowoduje że każda terenówka (quad, cross, 4x4) objedzie to ryjąc poszycie obok. a więc efekt przeciwny do zamierzonego. Brawo , taki jest poziom wiedzy i dziłan pseudo ekologow dziłających pod hasłem my możemy wy nie.

                • Redakcja StopQuadom.pl SQ bociek 2011.05.10 14:04 [195.78.239.*]

                  Jakkolwiek redakcja StopQuadom.PL nie popiera jakichkolwiek form "pułapek" na off-roadowców, w szczególności linek między drzewami, to jednak osobiście wydaje mi się, że w wielu przypadkach szerszym pojazdem będzie ciężko objechać taką przeszkodę.


                  taki jest poziom wiedzy i dziłan pseudo ekologow dziłających pod hasłem my możemy wy nie.

                  Nie wiem, których ekologów masz na myśli, redakcja StopQuadom.PL nie opowiada się za wyeliminowaniem off-raodu z Polski, a jedynie za uregulowaniem tego ruchu, który obecnie odbywa się często pod hasłem "i tak nas nikt nie złapie, wiec możemy jeździć wszędzie".

                • ~Paweł Krzyżanowski 2011.05.11 11:26 [89.206.38.*]

                  @kaszubas

                  To są próby rozpaczliwej walki z nielegalnym offroadem i łamaniem prawa jako alternatywny sposób na niemoc czyli olewactwo służb odpowiedzialnych za te sprawy, obojętność mediów, samorządów i polityków. Nie dziw się, że niektórzy próbują na swój sposób coś zrobić.
                  Nie wierzę, że ma dla ciebie jakiekolwiek znaczenie to że obok jest rozjeżdżany teren, bo gdyby miało to po prostu nie uprawiał byś offroadu w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
                  I mam pytanie:
                  Czym różni się ekolog od pseudoekologa wg ciebie?

                  • ~Marcin 2011.05.11 13:37 [89.74.75.*]

                    <<Czym różni się ekolog od pseudoekologa wg ciebie?>>

                    Wg. mnie to ekologa charakteryzuje dbanie o środowisko (całe środowisko) i nie sądzę by ekolog myślał o linkach między drzewami lub kłodach na drodze. Pseudoekolog to coś takiego jak nielegalny off-roadowiec tyle tylko że bez ryczącej maszyny w lesie.

                    Pozdr.

                    • Paweł Krzyżanowski Pawel_Krzyzanowski 2011.05.11 14:09 [89.206.38.*]

                      @Marcin,

                      „Pseudoekolog to coś takiego jak nielegalny off-roadowiec tyle tylko że bez ryczącej maszyny w lesie.”

                      Przyznam się, że nie bardzo rozumiem. Sprzeczność sama w sobie. Oksymoron.

                      • ~Marcin 2011.05.11 14:38 [89.74.75.*]

                        P. Pawle proszę przeczytać wszystkie wypowiedzi pod tym incydentem i się nad nimi zastanowić to wszystko będzie jasne.

                        • Paweł Krzyżanowski Pawel_Krzyzanowski 2011.05.11 15:09 [89.206.38.*]

                          @Marcin,

                          Akurat te tereny znam bardzo dobrze, bo tu mieszkam. Okolice rezerwatu Kaczych Łęgów, rzeki Kaczy i miejsca gdzie zrobiono te zdjęcia to dla mnie nic nowego. I gwarantuję w 100%, że ci ludzie (endurowiec i quadowiec) nigdzie nie dojeżdżają do domu, jak twierdzi Mr) bo tam nie ma żadnych domów. Goście prawdopodobnie zrobili sobie adrenalinową „wycieczkę” z Karwin na Witomino. Są to zwykłe arogonckie chamy łamiące prawo i niszczące przyrodę. Można mieć pretensję do ludzi, którzy chcą rozwieszać linki, co jest godne potępienia. I możesz mieć pretensje, że nie są to ekolodzy, tylko pseudoekolodzy (tak to rozumiem), ale wynika to z faktu totalnej niemocy służb porządkowych, policji i cichego wsparcia mediów. Potępiam rozwieszanie linek, ale potępiam również nielegalnych offroadowców, bo niszczą przyrodę i łamią prawo wiedząc, że żyjemy w Polsce, że prawo znaczy niewiele. I wiem jedno, że niszczyciele przyrody mają dziś przewagę.
                          A więc, ad meritum, ekolodzy to ci którzy dbają o środowisko ogólnie, czyli w Polce skazani na społeczny ostracyzm i ośmieszenie, a pseudoekolodzy to ci którzy chcą rozwieszać linki. I tak źle i tak nie dobrze, a quadowcy się śmieją pod nosem.

                  • ~kaszubas 2011.05.17 12:45 [81.219.199.*]

                    pseudoekolog a ekolog
                    pseudoekolog to ktoś kto pod sztandarem ekologii, wciska swoje lub czyjeś teorie i działania często czerpiąc z tego korzyści tak finansowe (blokowanie budowy obiektów które, po odpowiednim wsparciu dla organizacji pseudoekologów nagle staje sie bardziej proekologiczna) jak też w innym wymiarze (np.nie bo tak mi się podoba, nie jeżdżą mi wzdłuż mojej działki, bo płoszy mu się psa którego prowadzi do lasu bez smyczy, bo kurz, bo tutaj odbywa się zlot turystów którzy zadeptując leśną łąkę palą ogniska i używają mydła w strumieniu -a wszystkich jest 300 osób ale mają do tego prawo bo przyszli pieszo i mają zgodę na powyższe od nadleśnictwa, dodam tylko że po tej całej imprezie można znaleźć dziesiątki kg śmieci wszędzie najmniej w workach ...). Pseudoekolog to ktoś kto nie ma pojęcia tak naprawdę o przyrodzie , o całym ekosystemie i dopatruje się szkód na przyrodzie w miejscach gdzie nie ma to miejsce. Doprowadza do większej populacji jednego gatunku doprowadzając do wytępienia innych. To też taki który przypisuje np. quadowcom całe zło świata jakie dzieje sie w lasach , sam widziałem reportarze gdzie sugeruje się że quadowcy wywożą do lasu śmieci - pokazujac zdjęcie starej kanapy, rozjechanego ślimaka czy też rozjeżdżoną przeprawę przez rzeczkę obok kładki - tylko nikt nie dodał ze przeprawa ta jest elementem drogi leśnej udostępnionej do ruchu , bo rolnicy tędy jeżdżą na łąkę.
                    Ekolog to ktoś kto często swoją wiedzę czerpie z doświadczenia, a jeszcze lepiej z wykształcenia. Problem próbuje zgłębić i znaleźć prawdziwe zagrożenia. Nie szuka medialnych tematów i nie wyolbrzymia zdarzeń.
                    Na koniec wielu off-roadowców chciałoby być proekologicznymi i chętnie podjęli by dyskusje na temat działań w tym kierunku jak to mam miejsce chociażby w wytyczniu tras zjazdowych dla downhill'owców po to by nie powstawały samowolki, po to aby w jakiś sposób zapanować nad tym rozwijającym sie ruchem.
                    Wiem że dla pseudoekologów żaden to argument i chcielibyście zabronić, zakazać, stłamsić jednak ruch off-road był i będzie kwestia czy bardziej czy mniej oficjalny, a na to możemy - tak możemy (ekolodzy, off-roadowcy) mieć wpływ.

  • ~a co cię to?! 2011.06.10 22:00 [87.205.236.*]

    Co wy chcecie od faceta? To jest po prostu ziomuś popieram typa - gdyby mógł powinien wam obydwa fuc.kery pokazać i do tego gołą dupe...

    • ~Barbara 2011.06.11 13:50 [178.36.112.*]

      cytuję dopisek Redakcji, zamieszczony u góry strony: "Jak ustalono z Rzecznikiem Nadleśnictwa Gdańsk droga, przy której zaznaczono incydent jest droga leśną, nie udostępnioną dla ruchu."

      Pytanie, "co my chcemy od faceta" jest co najmniej dziwne, "facet" jeździ on drogą nie udostępnioną dla ruchu i o to nam w tym wszystkim właśnie się rozchodzi.

      Co do reszty komentarza "a co cię to?!" - ja pozostawiam bez komentarza, tego typu wpisy świadczące o braku kultury nie zasługują na żaden komentarz.

  • ~Czarna Dt 2011.06.10 22:02 [83.23.240.*]

    Ludzie Jesteście naprawde nienormalni.. Sam jezdze na crossie i naprawde uwierzcie ze niechcemy wam robic nic złego, to wy sami robicie problemy. I jestescie Frajerami którzy oprócz siedzenia w domu przed telewizorem nic wiecej nierobicie;) Jestesmy ludzmi z pasja i niezabronicie nam tego:) Pozdrawiam pana z czarnej DT odpowiedni Gest bo zdjecia to sobie moga robic zwierzeta w zoo:) A my i tak bedziemy jezdzic:) niekoniecznie wolno ale bezpiecznie. Pozdrawiam Wolan;p Wariot moto:)

    • ~Paweł Krzyżanowski 2011.06.11 21:43 [89.78.73.*]

      @Czarna Dt,

      Skąd to przypuszczenie, że siedzimy przed telewizorami? Otóż ja nie siedzę tylko chodzę po lesie i spotykam takich jak wy. I nie pisz, że nie chcecie nam robić nic złego, bo robicie. Więc po co to gadanie. Nie tylko nam, ale i przyrodzie. Sam napisałeś: „Jestesmy ludzmi z pasja i niezabronicie nam tego” co nie znaczy, że nie robicie nic złego.

  • ~Mr 2011.06.29 00:11 [83.28.136.*]

    Nie no z wami nie ma nawet co dyskutować.
    Banda walniętych ekologów...
    Po co wogule chodzicie po lasach? Przecież niszczycie ściółkę, mrówki, grzyby, drzewa, siedliska dzikich zwierząt.
    Nudzi mnie już ta rozmowa, żegnam..

  • ~MSS 2011.11.02 19:53 [83.30.134.*]

    Dokładnie z tymi ludźmi nie ma co dyskutowac, tępaki i tyle pseudo ekolodzy. Jeżdżą autem jeżdżą, wiec zanieczyszczają środowisko. Idą lasem rozdeptują biedne zwierzęta, my crossowcy przynajmniej mniej rozjedziemy ponieważ jedziemy jednośladowcami ;) A quadowcy to mają daleko gdzieś oni jeżdżą do rekreacji :) Mam plana kupic właśnie Bombardiera 800 lub Raptora 700 le ;) I po wkurzam tych ekologów ;)) To lubię!
    A co do fotki ;D To fajny masz strój ;D za tobą Honda TRX? ;)

  • ~Paweł Krzyżanowski 2011.11.02 20:03 [89.78.73.*]

    @MSS,

    Zapomniałeś dodać że ci pseudoekolodzy, zanieczyszczają środowisko, bo oddychają i żyją. Natomiast dzięki takim ludziom jak ty przyroda ma się świetnie. A poza tym wydaje mi się, że chyba pomyliłeś portale. Powinieneś pisać na ścigacz.pl albo na jakimś innym portalu pasjonatów jeżdżenia po lasach.

  • ~Paweł Krzyżanowski 2011.11.03 12:21 [89.206.38.*]

    @UnrealGoD,

    Ekologia to nie kwestia mody, ale świadomości. Ale nie to jest przedmiotem dyskusji.

    • UnrealGoD UnrealGoD 2011.11.03 13:13 [89.75.34.*]

      Ekologia owszem jest kwestią mody. Ludzie bogaci kupują produkty ekologiczne, samochody hybrydowe itp bo to jest trendy. Ale dobra te są wielokrotnie droższe od swoich zwykłych odpowiedników. Dlatego stać na nie tylko bogatych. A kiedy przychodzi kryzys i trzeba oszczędzać, to mało kogo na EKO zabawę będzie stać.

  • ~Paweł Krzyżanowski 2011.11.03 13:32 [89.206.38.*]

    @UnrealGoD,

    Masz całkowitą rację. Dlatego uważam, że prawdziwa ekologia jest kwestią świadomości, a nie mody i marketingu. Obecne częste nadużywanie terminu ekologia ma wyłącznie charakter medialno-marketingowy.

  • ~Predator99 2012.01.15 17:42 [94.42.109.*]

    I tak ma być , skoro już tak nas się czepiają po mimo iż jeździmy drogami leśnymi , to mają za swoje !!!!

  • ~turysta 2012.02.29 01:27 [89.229.11.*]

    hehe niby droga wyłączona, ale leśnik jak zrobi wycinkę to wygląda jakby 100 bizonów tamtędy przebiegło :)

Nie będzie publikowany

Komentarze obsługują składnię Wiki Creole.

Pies w Lesie Toposfera Beskid Mały